(And huge thanks to all the people running it. It just made my school assignment a lot better!)
This post was meant for that, not answer-wise but look-wise.
I'll put the post which this one is meant for down below but it's Dutch so yeah many of you won't be able to know what I just said :D
+ Show Spoiler +
Aangezien ik me vooral richt op dingen die in de E-sports wereld gebeuren, heb ik dus al genoeg drukte voor op de pagina. Daarom hou ik de rest van mijn sheets zo clean mogelijk om niet al te veel drukte te krijgen. Op een blog bijvoorbeeld kan ik recensies schrijven die gaan over toernooien die ik gevolgd of zelfs bezocht heb, of over een transfer van een bepaalde speler naar een ander team. Ook kan ik het over de benodigde drama hebben in E-sports, waarover weer altijd te smullen valt.
Los van de recensies kan ik ook gewoon media plaatsen in de vorm van een foto, filmpje of iets anders. Hier kan ik dan een beschrijving bij geven of gewoon ’t beeld voor zich laten spreken.
Los van de recensies kan ik ook gewoon media plaatsen in de vorm van een foto, filmpje of iets anders. Hier kan ik dan een beschrijving bij geven of gewoon ’t beeld voor zich laten spreken.